یاد گرفته ها

هم اتاقیهای امروزی

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ

دوستم مرا بیدار کرد گفت: «حدود یک ساعت و بیست دقیقه خوابیدی». به هزار زحمت پاشدم تو دلم گفتم خدا خیرزش بده چه رفیق خوبی. وقتی می خواستم برم دست و صورتم را بشورم گفت زحمتی نیست کتری را از اتاق فلان بگیر! گفتم باشه رفتم نبودن. طبق معمول وقتی رفتم تو دستشویی به ماجرا جور دیگر نگاه کردم. چرا اون وقتایی که کتریمون سالم بود وقتی داشتم زیاد می خوابیدم صدام نمی کرد؟؟

آره هدف بیداری من نبود، هدف کتری بود!!!

این روزا این هم اتاقیا هر کار می کنن، هر چی می گن باید فکرش کنی ببینی منظورشون چیه تا کلاه سرت نذارن. دیر بجنبی سرت را باختی (البته این را شوخی کردم!!!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
مکی رضی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی